ایران
"آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی" 38 مورد
دوره پایش، اندازه گیری و تحلیل میزان رضایت مشتری بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری

دوره پایش، اندازه گیری و تحلیل میزان رضایت مشتری بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری

azarakhsh karimi
1396/7/12 14:23:05

هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در را ... هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در را

دوره روش های بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث

دوره روش های بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث

azarakhsh karimi
1396/7/12 14:22:31

هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تع ... هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تع

دوره بازاریابی و فروش تلفنی

دوره بازاریابی و فروش تلفنی

آذرخش کریمی
1396/7/12 14:21:34

هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضو ... هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات موضو

دوره تحلیل رفتار مصرف کننده

دوره تحلیل رفتار مصرف کننده

azarakhsh karimi
1396/7/12 14:21:30

هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازه ... هدف از دوره : آشنایی با راه هایی برای برآورده ساختن نیاز مصرف کنندگان، بازاریابی بر اساس تحلیل نیازه

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)

هومن مختاری
1395/2/8 14:11:37

تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM دسته بندی و تعریف انواع مشتری تحلیل انتظارات مشتریان طرح ... تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM دسته بندی و تعریف انواع مشتری تحلیل انتظارات مشتریان طرح

دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری

دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری

هومن مختاری
1395/1/18 9:23:28

هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره ... هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره

دوره مربیگری بازاریابی

دوره مربیگری بازاریابی

هومن مختاری
1395/1/18 9:23:17

هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای ... ازاریابی نحوه تدوین استراتژی بازاریابی ارتباط تیم بازاریابی، فروش و کمپین تبلیغاتی اجرای فرآیند ب

آموزش طراحی تولید و ساخت سکه یادبود

آموزش طراحی تولید و ساخت سکه یادبود

مهندس حقیقی
1401/10/1 6:29:40

آموزشگاه طراحی و ساخت سکه های یادبود آموزش سکه سازی به قیمت مناسب مانند سکه یادبود، مدال و .... ، آم ... دبود سکه تبلیغاتی مدال طراحی سکه قالب ضرب سکه یادبود حکاکی سکه یادبود لیزر حکاکی سکه یادبود تولید و

آموزش پیش دبستانی و مهد کودک « همه گل »

آموزش پیش دبستانی و مهد کودک « همه گل »

سرمست
1397/10/19 21:45:01

مرکز آموزش پیش دبستانی و مهد کودک همه گل kindergarten مهدکودک اولین مکان رسمی آموزشی است که کودک آ ... سال کار مشاوره تربیتی - پانزده سال مدرس انجمن اولیاء و مربیان +++ با کارنامه کاری بی نظیر و درخشا

تدریس خصوصی کلیه دروس

تدریس خصوصی کلیه دروس"جلسه اول رایگان" ( ابتدائی,ششم, هفتم, هشتم نهم دهم یازدهم) ) , ICDL ) آموزش کامپیوتر آموزش موسیقی (سه تار/گیتار/پیانو/ارگ و...) کلاسهای المپیادها / کلیه زبان ها, انتخاب رشته

اندیشه هامون
1397/4/2 10:14:22

تدریس خصوصی کلیه دروس"جلسه اول رایگان" ( ابتدائی,ششم, هفتم, هشتم نهم دهم یازدهم) ) , ICDL ) آموزش کا ... لیه دروس"جلسه اول رایگان" ( ابتدائی,ششم, هفتم, هشتم نهم دهم یازدهم) ) , ICDL ) آموزش کامپیوتر آموزش

گروه اموزشی

گروه اموزشی "دکتر فطرس"

فرشاد فطرس
1397/4/2 10:13:40

گروه اموزشی "دکتر فطرس" ریاضیات/فیزیک/شیمی/هندسه/حسابان/جبر/گسسته/زیست/ریاضی دهم/ریاضی یازدهم/ کنک ... گروه اموزشی "دکتر فطرس" ریاضیات/فیزیک/شیمی/هندسه/حسابان/جبر/گسسته/زیست/ریاضی دهم/ریاضی یازدهم/ کنک

دوره آموزشی مديريت فرآیند آموزش بر مبنای استاندارد بین المللی ISO10015 ، طرح ریزی، اجرا و اثربخشی آموزش

دوره آموزشی مديريت فرآیند آموزش بر مبنای استاندارد بین المللی ISO10015 ، طرح ریزی، اجرا و اثربخشی آموزش

گروه مشاوران شایگان
1396/7/25 11:42:38

آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع ... آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع

دوره آموزشی نظام آراستگي محيط کار 5S

دوره آموزشی نظام آراستگي محيط کار 5S

گروه مشاوران شایگان
1396/7/12 14:23:00

آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و ... آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و

دوره آموزشی شخصیت شناسی و  تحلیل توانمندی های شغلی

دوره آموزشی شخصیت شناسی و تحلیل توانمندی های شغلی

گروه مشاوران شایگان
1396/7/12 14:22:55

توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري م ... توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري م

دوره آموزشی اندازه گيري عملکرد واحدهای سازمانی وبهبود اثربخش کارایی

دوره آموزشی اندازه گيري عملکرد واحدهای سازمانی وبهبود اثربخش کارایی

گروه مشاوران شایگان
1396/7/12 14:22:50

آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ور ... آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ور

دوره آموزشی باشگاه مشتریان

دوره آموزشی باشگاه مشتریان

گروه مشاوران شایگان
1396/7/12 14:22:45

تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ... تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم

دوره آموزشی اصول کار تیمی

دوره آموزشی اصول کار تیمی

گروه مشاوران شایگان
1396/7/12 14:22:41

اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین ... اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین

آموزش تعمیرات تبلت با مدرک کار: عملی و تخصصی و تضمینی

آموزش تعمیرات تبلت با مدرک کار: عملی و تخصصی و تضمینی

کامتک
1396/6/12 14:52:14

آموزش تعمیرات بردهای تبلت در کارگاه ویژه تعمیرات و گارانتی صورت میپذیرد. تجربه چند ساله استاد و کار ... رد. تجربه چند ساله استاد و کار عملی روی بردهای جدید تبلت تضمین کیفیت آموزش میباشد. پس از پایان دوره

برگزاری دوره آموزشی تعمیر لپ تاپ

برگزاری دوره آموزشی تعمیر لپ تاپ

کامتک
1396/6/11 9:25:02

برخی از مشکلاتی که برای اغلب دستگاهها پیش می آید و از لحاظ برخی همکاران غیر قابل تعمیر شناخته میشود: ... برخی از مشکلاتی که برای اغلب دستگاهها پیش می آید و از لحاظ برخی همکاران غیر قابل تعمیر شناخته میشود:

آموزش تعمیر موبایل _گوشی هوشمند

آموزش تعمیر موبایل _گوشی هوشمند

تعمیرات تخصصی
1396/5/28 10:50:01

آموزش تعمیر موبایل|آموزش تعمیر گوشی هوشمند آموزش تعمیر موبایل |آموزش کار با باکس| آموزش حرفه ای تعم ... ر موبایل|آموزش تعمیر گوشی هوشمند آموزش تعمیر موبایل |آموزش کار با باکس| آموزش حرفه ای تعمیرات| آموز